برای تشکیل قلب جنین کدوم هفته بهتره بریم؟

۱۳ پاسخ

هفته ۷

من شیش هفته رفتم تشکیل شده بود

8 هفته قلبشو کامل میگه

من ۸ هفته رفتم دکتر گفت بهتری موقه ۸ هفتس

برای من هشت هفته نوشته هنوز نرفتم

هفت وهشت هفته

۸ هفته

دکتر من برا ۸هفته و ی روز نوشت سونو

من هفت هفته رفتم

هشت هفته چند روز بری خیلی خوبه

فک کنم ۷هفته باید بری

هفت هشت هفته

هشت هفته عزیزم

سوال های مرتبط

مامان امیرارسلان مامان امیرارسلان ۳ ماهگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 هفته دهم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان علی مامان علی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته هجدهم بارداری
مامان 💙💙💙 مامان 💙💙💙 هفته یازدهم بارداری
مامان ستاره مامان ستاره روزهای ابتدایی تولد