۸ پاسخ

۸ هفته برو

۸ یا ۹

۸ یا ۹ هفته

من 6 هفته یک روز رفتم تشکیل شده بود خداروشکر ولی دکترا میگن 8 هفته بهتره

۷ هفته یا ۸ هفته خیلی خوبه برید

بذارید وارد۸هفته بشید بعد برید

بزار ۸_۹ هفته برو من ۷ هفته و خورده ای بود رفتم سونو گفت ۶ هفته ای خیلی کوچیک

من شش هفته رفتم تشکیل شده بود ولی دکترا میگن ۸ هفته بری

سوال های مرتبط

مامان هِدیِهٔ علی (ع) مامان هِدیِهٔ علی (ع) هفته هفتم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان علی مامان علی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته هجدهم بارداری
مامان امیرارسلان مامان امیرارسلان ۳ ماهگی
مامان سلین مامان سلین هفته پانزدهم بارداری