۱۳ پاسخ

و اصلا استرس برای تشکیل شدن قلبش خوب نیس سعی کن ریلکس باشی خودتو با دعا و اینا سرگرم کن هم ثواب داره هم از استرست کم میشه

و سبزیجات کنار همه وعده های غذاییت بخور مثل کاهو سبزی سالاد های مختلف

و به تا میتونی به بخور عالیه

اسید فولیک از همش بهتره

کوالی فول عالیه حتما بخور

خانم گل میشه بگی چه داروی استفاده میکنی که بعدش میخای آمپول بزنی

من کوالی فول خوردم از قبل بارداری باردار شدم ولی به اونجا نرسید ک قلب بچه تشکیل بشع

روفولیک من میخورم

کوالی فول خوبه من مصرف میکنم

فرقی نداره مهم خوردن فولیک اسیده

کوالی فول خوبه
من مصرف میکنم

هر دو خوبن عزیزم

کدوم رو دکتر داده همون رو بخور

سوال های مرتبط

مامان امیرارسلان مامان امیرارسلان ۳ ماهگی
مامان مامان اینده🙂💕 مامان مامان اینده🙂💕 هفته سی‌ام بارداری
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فاطمه الزهرا مامان فاطمه الزهرا ۲ ماهگی
مامان قندعسل مامان قندعسل هفته دوازدهم بارداری
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو هفته نهم بارداری