بچها چن هفته رفتین واسه تشکیل قلب

۱۸ پاسخ

هشته هفته و چهار روز

هفته هفت رفتم طبق پریود شش هفته بودم سونو تشکیل شده بود هفته پنجم فقط ساک بود

8هفته

من ۶ هفته اونم از طریق سونو واژینال

۶هفته و سه روز

6هفته دکتر نوشت برام

من ۸رفتم

9 هفته یک روز ب حساب سونو بود ب حساب خودم 8 هفته و سه روز بود

من ۹هفته و ۲ روز

من شش هفته و چند روزم بود

۸هفته و سه روز

۶ هفته رفتم نتونست تشخیص بده ۸ هفته رفتم تشکیل شده بود

من هفت هفته و دوروز

۸ هفته

۸ بری بهتره من ۶ رفتم تشکیل شده بود

۹هفته

۸ یا۹هرچقدردیربری بهتره

۸هفته

سوال های مرتبط

مامان رادوین💙 مامان رادوین💙 ۲ ماهگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هیرا🩵 مامان هیرا🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته نهم بارداری