خانما شما چن هفته رفتین سونو قلب ک تشکیل شده بود

۱۸ پاسخ

۶هفته و دوروز

هفته هشتم

من 6هفته رفتم تشکیل بود

۷ هفته و دو روز بود فک کنم

من هفت هفته و چهار روز رفتم صدای قلبشو شنیدم

۶ هفته

هشت هفته

من شش هفته قلبش تشکیل شده بود

منم شیش هفته بود سر پسرم اینو هنوز نرفتم

ولی بارداری قبلیم فک کنم ۷ هفته چن روز رفتم

سلام من ۶ هفته ۴ روز رفتم

مال من ۹ هفته رفتم

۷هفته و۱روزبود

هشت هفته

حالا سر این یکی ۱۵ مرداد وقت گرفتم طبق گهواره ۷ هفته آپ کامل میشه مثلا الان ۶ هفته و ۳ روزم

هفت هفته و دو روزم بود

6هفته و 5 روز رفتم که گفت دقیق 7 هفته ای و تشکیل شده بود

میگن ۸ هفته پر شد برید
من سر پسرم ۷ هفته و ۴ روز بودم یادمه

سوال های مرتبط

مامان رادوین💙 مامان رادوین💙 ۲ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آقا کارِن 💙 مامان آقا کارِن 💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هدیه ی خدا مامان هدیه ی خدا هفته سیزدهم بارداری