بچها هزینه سونوی تشکیل قلب میدونین چنده؟رفتین؟

۱۵ پاسخ

ازاد ۵۳۰

واژینال داخل مطب، بدون بیمه520 دادم

با بیمه رایگان اگه نسخه داشته باشی
بدون بیمه ۴۰۰

۹۷۰ واژینال ازاد

۴۹۰ بندر

من دکترم خودش تو مطب سونو قلب کرد

۳۶۰ دی ماه رفته بودم

منم یه جا ۳۵۰ یه جا ۴۵۰
فک کنم بسته ب هفته هم داره

با بیمه شد ۴۱۲،۰۰۰

۸۷۰ تومت

با بیمه رایگانه

من ۶۷۰

من ۵۳۰ دادم
پیش سهیلا برجی

فکر کنم متفاوت باشه هر شهری باهم
سمت ما من ۲۸۰ تومن دادم

من 850 دادم

سوال های مرتبط

مامان سلین وپسری💙💐 مامان سلین وپسری💙💐 ۳ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته هفدهم بارداری
مامان یحیی مامان یحیی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مامان دیانا مامان مامان دیانا ۲ سالگی
مامان جوونه🌱 مامان جوونه🌱 ۷ ماهگی
مامان امیرعلی و مانلی مامان امیرعلی و مانلی هفته شانزدهم بارداری
مامان امیر رضا مامان امیر رضا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مهدیار مامان مهدیار هفته سیزدهم بارداری
مامان محمد حسین🩵 مامان محمد حسین🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 هفته بیست‌وششم بارداری