من با بیمه تکمیلی ۱۶۰ دادم. ولی بدون بیمه قیمتش ۱۶۰۰ بود.تو ساری انجام دادم. شهر به شهر و نوع بیمه فرق می کنه
من جای دولتی رفتم بابیمه رایگان بود
یک ب بالا بستگی داره
۱۵۰۰🫠
من با بیمه 300و خورده ای شد
من ۱۹۰۰ دادم ولی ۵ هفته بود دوباره باید تکرار کنم
۱۹۰۰چهارشنبه دارم من
1 به بالا متغیره
۱۲۰۰دادم
من اسفند ۶۰۰دادم
من ۱۸۰۰ دادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.