۱۰ پاسخ

۶ هفته و ۱ روز دادم شکمی

من شکمی دادم اگ واژینال میگفت انجام نمیدادم خیلی درد داره

بستگی ب دکترت داره

واژینال هم میشه دقیق تره

اگر هست هفته بری،شکمی معلوم میشه نیازی به واڗینال نیست

هر دو بستگی داره

شکمه عزیزم

پس این واژینال برای چیه؟

شکمیه

شکمیه

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو ۳ ماهگی
مامان نخود🤰🏻👼🏻🍼 مامان نخود🤰🏻👼🏻🍼 هفته دوازدهم بارداری
مامان توپولو مامان توپولو هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان وانیل مامان وانیل هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نور دو دیده😍 مامان نور دو دیده😍 هفته شانزدهم بارداری
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی ۱ ماهگی