سلام بچه ها سونوی تشکیل قلب واژینالِ یا شکمی؟

۷ پاسخ

واژینال خیلی دقیقه
هیچی ام نمیشه نترس

برا من واژینال نوشته

برامن واژینال انجام دادن

اگه خیلی زود بری واژینال
اگه ۸ هفته ایما بری شکمی

سعی کن واژینال نری همون شکمی انجام بده

واژینال

برای تشکبل قلب شکمی

سوال های مرتبط

مامان نور دو دیده😍 مامان نور دو دیده😍 هفته شانزدهم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وششم بارداری
درانتظارنینی🥺 درانتظارنینی🥺 قصد بارداری
مامان کیمیا و امیرعلی مامان کیمیا و امیرعلی هفته سی‌ونهم بارداری
مامان جوجه‌قشنگم مامان جوجه‌قشنگم هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان کارن و کایا👬 مامان کارن و کایا👬 ۳ ماهگی
مامان بستنی قیفی🩷 مامان بستنی قیفی🩷 ۳ ماهگی