بچه ها سونوی قلب توی 8 هفته واژینال هست یا شکمی؟

۱۲ پاسخ

من ۸ هفته رفتم شکمی کرد

من ۶هفته رفتم شکمی گرفت ۶هفته ۲رور‌قلب نرمال بود ضربان

منم واژینال دادم

من ۷ هفته رفتم شکمی بود

برای من تا۱۱ هفته واژینال بود

من واژینال بودم

بعضی ها شکمی انجام میدم بعضی واژینال ولی واژینال دقیق تره آدم استرس نمیگیره فکرو خیال کنه

شکمی هست

مم شش هفته رفتم شکمی قلب تشکیل شده بود هرکی شنیدم واژینال رفته بعدش لکه بینی داشته

در کل وازینال دقیق تره

برای من واژینال نوشت دکترم

سونو همه شکمیه ماه آخر میبینن از دامن که طبیعی میشه یانه

سوال های مرتبط

مامان دختری🎀 مامان دختری🎀 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته یازدهم بارداری
مامان نور دو دیده😍 مامان نور دو دیده😍 هفته شانزدهم بارداری