خانما شما سونوی قلب رو واژینال رفتین یا شکمی؟

۲۰ پاسخ

شکمی

شکمی رفتم واژینال خطرناکه

شکمی

شکمی همون لگنیه؟

شکمی

صد در صد شکمی مگه عقلمو از دست دادم برم واژینال؟

شکمی معلوم میشه

هنوز رفتم

هردوش

واژینال

واژینال خوب دیده میشه

من تا هفته سیزده واژینال رفتم هر دو هفته

شکمی رفتم ندید چون کوچیک بود واژینال دید

من واژینال بود

واژینال

قلب دیگه شکمی هست چون هفته کمه حتما شکمی

هشت هفته شکمی

شکمی .... ولی وسط ۹ هفته رفتم که استرس ندن

من شکمی رفتم

شکمی

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته یازدهم بارداری
مامان نور دو دیده😍 مامان نور دو دیده😍 هفته شانزدهم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وششم بارداری