چندهفتگی رفتین برای سونو قلب؟؟واژینال رفتین یا شکمی؟

۹ پاسخ

ادم اصلا واژینال نره سنو تو بارداری خطرناکه

۶ هفته برا خارج رحمی داخل رحمی ۸ هفته هم رفتم برا قلبش

۷ شکمی

۶ هفته و ۳ روز رفتم...شکمی بود

6 هفته و 1 روز رفتم
واژینال
اما گقت ضربان نداره فعلا 😭😭😭

شش هفته و پنج روز برای قلب نرفته بودم
اما قلبش شکر خدا میزد
ولی صداشو برام نزاشت گفت کوچیکه

۶ هفته و ۴ روز واژینال

۸ هفته رفتم شکمی

۸ واژینال

سوال های مرتبط

مامان دختری🎀 مامان دختری🎀 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان حامی👼💙 مامان حامی👼💙 هفته پانزدهم بارداری