سلام خانما سونوگرافی تشکیل قلب واژینال یا شکمی؟

۵ پاسخ

شکمی منم بیستم میرم التماس دعا

شکمی دیگه ۷ هفته ای

من دیروز رفتم دکتر گفت برو سونو واژینال دوست نداشتم برم اما دیگه نمیشد چیزی گفت رفتم

من واژینال دادم خیلی دقیق تره
و راحت تر

سر بچه اولم ولی شکمی

شکمی یه هفته دیر تر ولی شکمی

سوال های مرتبط

درانتظارنینی🥺 درانتظارنینی🥺 قصد بارداری
مامان کیمیا و امیرعلی مامان کیمیا و امیرعلی هفته سی‌ونهم بارداری
مامان جوجه‌قشنگم مامان جوجه‌قشنگم هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان کارن و کایا👬 مامان کارن و کایا👬 ۳ ماهگی
مامان بستنی قیفی🩷 مامان بستنی قیفی🩷 ۳ ماهگی
مامان نور دو دیده😍 مامان نور دو دیده😍 هفته شانزدهم بارداری
مامان حلما🐤 مامان حلما🐤 هفته سی‌وسوم بارداری