واژینال خوب نیست تا لکه بینی وخونریزی نداری واژینال نرو همون هفته ی ۸ ام به بعد برو شکمی واژینال برای شرایط حاد هست
شکم قشنگ مشخصه
هفته ۷ و ۸ باید رفت زودتر بری شاید مجدد نیاز باشه بری
برو دکتر خودش برات مینویسه چه سنویی باشه
بزار ۸ هفته پر شد برو سونو شکمی بده
من پریزوز دادم واژینال بود
من تو این هفته میرم برام دعا کنین
نرو واژینال صبر کن تا 7 هفته
شکمی
8 هفته باید بری
شکمی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.