خانوما اولین سونو برای تشکیل قلب برم واژیناله یا شکمی؟

۹ پاسخ

واژینال خوب نیست تا لکه بینی و‌خونریزی نداری واژینال نرو همون هفته ی ۸ ام به بعد برو شکمی واژینال برای شرایط حاد هست

شکم قشنگ مشخصه

هفته ۷ و ۸ باید رفت زودتر بری شاید مجدد نیاز باشه بری
برو دکتر خودش برات مینویسه چه سنویی باشه

بزار ۸ هفته پر شد برو سونو شکمی بده

من پریزوز دادم واژینال بود

من تو این هفته میرم برام دعا کنین

نرو واژینال صبر کن تا 7 هفته

شکمی
8 هفته باید بری

شکمی

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی ۱ ماهگی
مامان نیکراد👼🏻 مامان نیکراد👼🏻 ۷ ماهگی
مامان پارسا کوچولو مامان پارسا کوچولو هفته بیست‌وششم بارداری