خانما سونو قلب شکمی یا واژیناله؟

۹ پاسخ

هردوش میشه واژینال دقیق تره

من ۶هفته رفتم واژینال بود و تشکیل شده بود قلب نی نیم

واسه من واژینال بود

شکمی بود مال من

سلامت باشی خوشگلم

برای من واژینال بود

من امروز دکتر بودم سونو واژینال کرد گفت قلبش داره میزنه ولی براش خوب نیست صداشو الان بزارم

شکمی

شکمی گلم

سوال های مرتبط

مامان نیکراد👼🏻 مامان نیکراد👼🏻 ۷ ماهگی
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی ۱ ماهگی
مامان توت فرنگیم🍓🥹🤰🏻 مامان توت فرنگیم🍓🥹🤰🏻 هفته یازدهم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو ۳ ماهگی
مامان آرکان🤰🏻🩵😍 مامان آرکان🤰🏻🩵😍 هفته بیست‌ونهم بارداری