خانما سونوگرافیه قلب واژیناله یا شکمی؟؟

۴ پاسخ

مونده به دکترت سن بارداری زیاد باشه شکمی بالای ۸ هفته رو می‌نویسه
اگه سن بارداریت کم باشه و سابقه سقط و خارج از رحم اینا واژینال مینویسن

من تو دوتا بارداریا واژینال انجام دادن برام

سونو‌شکمی‌

شکمی...

سوال های مرتبط

مامان نیکراد👼🏻 مامان نیکراد👼🏻 ۷ ماهگی
مامان پارسا کوچولو مامان پارسا کوچولو هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو ۳ ماهگی
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی ۱ ماهگی
مامان آرکان🤰🏻🩵😍 مامان آرکان🤰🏻🩵😍 هفته بیست‌ونهم بارداری