سلام سونو تشکیل قلب واژیناله یا شکمی؟

۷ پاسخ

برای من شکمی بوده هم قلب هم ان‌تی

برا من واژینال بود

اگه ۸ هفته بری شکمی تو ۶ هفته واژینال

برا من واژینال بود. بستگی به دکترت داره

من ۸هفته که شدم رفتم و دکترم برام شکمی انجام داد

شکمیه عزیزم حالا بازم بسته به نظردکترت داره

شکمی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نیکراد👼🏻 مامان نیکراد👼🏻 ۷ ماهگی
مامان پارسا کوچولو مامان پارسا کوچولو هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آرکان🤰🏻🩵😍 مامان آرکان🤰🏻🩵😍 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو ۳ ماهگی
مامان توت فرنگیم🍓🥹🤰🏻 مامان توت فرنگیم🍓🥹🤰🏻 هفته یازدهم بارداری