خانما سونو قلب واژیناله یا شکمی؟

۶ پاسخ

بستگی به دکتر داره

واژینال دقیق تر هست

بستگی به هفته داره تو هفت هفته به خوبی دیده و شنیده میشه شکمی

اصلا تو بارداری نزارید سونو واژینال بکنن من بچه ی قبلیم بخاطره همین سقط شد فقط سونو شکمی بشید

واس من شکمی بود

واژینال دقیق تره و‌بهتر میتونه ببینه باشکمی شاید دیده نشه

سوال های مرتبط

مامان پارسا کوچولو مامان پارسا کوچولو هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی ۱ ماهگی
مامان توت فرنگیم🍓🥹🤰🏻 مامان توت فرنگیم🍓🥹🤰🏻 هفته یازدهم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو ۳ ماهگی
مامان آرکان🤰🏻🩵😍 مامان آرکان🤰🏻🩵😍 هفته بیست‌ونهم بارداری