ازمایش nt ماله چیه
شکمی
کاکائو و ابمیوه شیرین بخور برو
هردو
همه سونو ها از اين به بعد فقط شكميه
واژينال تا ٨ هفته انجام ميدن
بعد ۸ هفته دیگه واژینال نمیکنن
شکمی
شکمی.
شکمی عزیزم ،قبلش یه چیز شیرین بخور دکتر من گفت بستنی بخورم
شکمی...
همه ی سونوها شکمی ان. مگر اینکه مشکل خاصی داشته باشی دکترت بگه بری واژینال
شکمی عزیزم
شکمیه فک کنم
شکمی ……
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.