سونوی ان تی واژیناله؟ یا شکمی؟

۱۳ پاسخ

ازمایش nt ماله چیه

شکمی
کاکائو و ابمیوه شیرین بخور برو

هردو

همه سونو ها از اين به بعد فقط شكميه
واژينال تا ٨ هفته انجام ميدن

بعد ۸ هفته دیگه واژینال نمیکنن

شکمی

شکمی.

شکمی عزیزم ،قبلش یه چیز شیرین بخور دکتر من گفت بستنی بخورم

شکمی...

همه ی سونوها شکمی ان. مگر اینکه مشکل خاصی داشته باشی دکترت بگه بری واژینال

شکمی عزیزم

شکمیه فک کنم

شکمی ……

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوشولو🍼👶🏻😇 مامان نی نی کوشولو🍼👶🏻😇 هفته هجدهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی ۴ ماهگی
مامان وانیل مامان وانیل هفته سی‌ام بارداری
مامان پرنسس🎀 مامان پرنسس🎀 هفته بیست‌وپنجم بارداری