سلام مامانا سونو ان تی واژیناله یا روی شکمی؟

۷ پاسخ

شکمی🥰

شکمی عزیزم

شکمیه

بستگی داره دکترت چی بخواد معمولا شکمیه.ولی دکتر من برای طول سرویکس گفت واژینال .حتی انومالی هم واژینال خواست

سونو ان تی شکمی هست

روی شکمی

شکمی

سوال های مرتبط

مامان توپولو مامان توپولو هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دایان🩵 مامان دایان🩵 ۶ ماهگی
مامان نذرمولام مامان نذرمولام هفته هفدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی ۱ ماهگی
مامان نیکراد👼🏻 مامان نیکراد👼🏻 ۷ ماهگی
مامان پارسا کوچولو مامان پارسا کوچولو هفته بیست‌وششم بارداری