سلام خانوما سونوی NT واژیناله یا شکمی؟!

۵ پاسخ

دکتر برام ازمایش نوشته قصد بارداری دارم باید کی انجامشون بدم نزدیک به مراجعه بعدی؟؟

شکمی .. واژینال اصلا انجام ندید

برای من هم شکمی بود‌هم‌واژینال برای طول سرویکس دکترم واژینال نوشته بود

شکمیه

شکمی

سوال های مرتبط

مامان نذرمولام مامان نذرمولام هفته شانزدهم بارداری
مامان توپولو مامان توپولو هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دلوین🥰 مامان دلوین🥰 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان یار حضرت مهدی مامان یار حضرت مهدی ۶ ماهگی
مامان پسری مامان پسری هفته سی‌ودوم بارداری
مامان یارا🎀 مامان یارا🎀 هفته سی‌ویکم بارداری