هشت هفته برو شکمی انجام بده میگن واژینال یکم خطریه
مامان نخود توهم سرگیجه و ضعف داری؟!🥹
برای من گفت 3 هفته دیگه بیا . ینی سونوی واژینال انجام میشه . من خیلی میترسم 😥
بله مونده به سونویی که دکتر نوشته
بله واژینال هست مونده باز ب دکترت
تشکیل قلب هشت هفته بری شکمیه
ولی ساک اگه بری واژیناله
من امروز دادم
چیزیمم نشد نترس
اگه قبل از هفته ۸ بارداری بری بله چون از روی شکم نمیشه.من ۶ هفته رفتم برای قلب واژینال انجام داد
نه شکمی عزیزم
رو شکمه
وقتی باردار بشی دیگه سونو و معاینه واژن نمیکنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.