سونوی تشکیل قلب واژیناله؟ من خیلیییی نمیتونممم😑

۱۰ پاسخ

هشت هفته برو شکمی انجام بده میگن واژینال یکم خطریه

مامان نخود توهم سرگیجه و ضعف داری؟!🥹

برای من گفت 3 هفته دیگه بیا . ینی سونوی واژینال انجام میشه . من خیلی میترسم 😥

بله مونده به سونویی که دکتر نوشته

بله واژینال هست مونده باز ب دکترت

تشکیل قلب هشت هفته بری شکمیه
ولی ساک اگه بری واژیناله
من امروز دادم
چیزیمم نشد نترس

اگه قبل از هفته ۸ بارداری بری بله چون از روی شکم نمیشه.من ۶ هفته رفتم برای قلب واژینال انجام داد

نه شکمی عزیزم

رو شکمه

وقتی باردار بشی دیگه سونو و معاینه واژن نمیکنن

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو ۳ ماهگی
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی ۱ ماهگی
مامان هیرا🩵 مامان هیرا🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری