۸ پاسخ

دیر بری شکمی میگیره.ولی واژینال دقیقه

بستگی به دکترت داره

من که انجام دادم واژینال بود

آره واژیناله

نه وایستا ۷ هفته برو شکمی واژینال نری

دیرتر برو شکمی بهتر چه

من امروز رفتم شکمی گرفت

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دیارا و دلنیا🤰 مامان دیارا و دلنیا🤰 ۲ ماهگی
مامان بهاروبنیامین🪻 مامان بهاروبنیامین🪻 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان علیسان محمدسپهر مامان علیسان محمدسپهر هفته هفدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته چهاردهم بارداری
مامان نخود🤰🏻👼🏻🍼 مامان نخود🤰🏻👼🏻🍼 هفته دوازدهم بارداری