خانوما سونوی تشکیل قلب کی برم‌بهترع؟

۱۸ پاسخ

سلام منم هفته 9بود سقط شد تشکیل نشده بود قلبش

8هفته و چندروز

من ۷ هفته و ۱ روز رفتم خدارو شکر تشکیل شده بود

آخرایه هفت

هشت هفته برو عزیزم

من رو حساب پریودیم ۷ هفته و ۴ روز رفتم
تشکیل شده بود خداروشکر
تو سونو بهم گفت ۶ هفته و ۶ روزته

هفته دیگه برو

بعد هفته ی ۷

۷ هفته رو ۳ روز

هشت هفته و چهار روز

من ۷ هفته و ۳ روز رفتم تشکیل شده بود

از وقتی مثبت شدی نرفتی دکتر؟

صبر کن ۸ تموم شد برو گلم

من دیروز رفتم گلم البته برا هفته هفته و سه روز نوبت داشتم اما چون خوردم زمین ترسیدم اورژانسی رفتم بیمارستان خداروشکر تشکیل شده بود ۶هفته و۶روز بودم دیروز فکر کنم بهترین تایم همین حدوده و هفته ی هشت گلم

من ۶هفته بود رفتم قلباشون تشکیل شده

من الان هفت هفته دو روزمه نمیرم هشت هفته کامل شد میرم

۸ هفته

من ۴ روز دگ وقت دارم

سوال های مرتبط

مامان دیارا و دلنیا🤰 مامان دیارا و دلنیا🤰 ۲ ماهگی
مامان اَرکان🩵✨ مامان اَرکان🩵✨ روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان بهاروبنیامین🪻 مامان بهاروبنیامین🪻 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نی‌نی🩵 مامان نی‌نی🩵 هفته دوازدهم بارداری
مامان علیسان محمدسپهر مامان علیسان محمدسپهر هفته هفدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته چهاردهم بارداری