خانوما چند هفته میشه رفت برای سونوی تشکیل قلب

۶ پاسخ

دکتر به من گفت ۷ هفته بیا وقتی رفتم فهمیدم هشت هفته و پنج روزم

برا بعضیا زود تشکیل میشه برا بعضیا دیر......بازم بستگی به خودت داره ۸هفته خوبه بری

من پنج هفته رفتم گفت تازه تشکیل شده 🙈

هفت هفته دو روز رفتم

من ۷هفته۶روز رفتم

من هفت هفته و دوروز رفتم

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته هجدهم بارداری
مامان شهرزاد🎀🩷 مامان شهرزاد🎀🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دیارا و دلنیا🤰 مامان دیارا و دلنیا🤰 ۲ ماهگی