دکتر به من گفت ۷ هفته بیا وقتی رفتم فهمیدم هشت هفته و پنج روزم
برا بعضیا زود تشکیل میشه برا بعضیا دیر......بازم بستگی به خودت داره ۸هفته خوبه بری
من پنج هفته رفتم گفت تازه تشکیل شده 🙈
هفت هفته دو روز رفتم
من ۷هفته۶روز رفتم
من هفت هفته و دوروز رفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.