۸ هفته خوبه خیال راحت میری
بعضی وقتا لقاح دیر میگیره میری میبینی قلب تشکیل نشده بدتر استرس وارد میشه بهت
شما از کجا متوجه شدین باردارین عزیزم؟
من۸هفته و ۱روز یودم رفتم طبق پریودی ولی گفت ۷هفته و ۱روزی
هفته هفت و هشت مناسبه
از 6هفته و چند روز دیگه میتونی بری . بعضی زود بعضی هم دیر قلبشون تشکیل میشه. اما برای اطمینان میگن هشت هفته برید ک دیگه صد درصد مشخص بشه .
7 هفته شدی میتونی بری
من ۶ هفته و ۱ روز رفتم تشکیل شده بود خداروهزارمرتبه شکر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.