سلام خانما
چند هفتگی میشه رفت واسه سونوی تشکیل قلب جنین؟؟؟

۷ پاسخ

۸ هفته خوبه خیال راحت میری
بعضی وقتا لقاح دیر میگیره میری میبینی قلب تشکیل نشده بدتر استرس وارد میشه بهت

شما از کجا متوجه شدین باردارین عزیزم؟

من۸هفته و ۱روز یودم رفتم طبق پریودی ولی گفت ۷هفته و ۱روزی

هفته هفت و هشت مناسبه

از 6هفته و چند روز دیگه میتونی بری . بعضی زود بعضی هم دیر قلبشون تشکیل میشه. اما برای اطمینان میگن هشت هفته برید ک دیگه صد درصد مشخص بشه .

7 هفته شدی میتونی بری

من ۶ هفته و ۱ روز رفتم تشکیل شده بود خداروهزارمرتبه شکر

سوال های مرتبط

مامان علیهان مامان علیهان هفته سی‌ام بارداری
مامان فندوقی مامان فندوقی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ❤️🧿🎊 مامان ❤️🧿🎊 هفته دوازدهم بارداری
مامان مهلا وتودلی🩷💙 مامان مهلا وتودلی🩷💙 هفته بیستم بارداری
مامان انتظار سه سالم مامان انتظار سه سالم روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته دهم بارداری