من دقیق ۷ هفته رفتم تشکیل شده بود
۸هفته ب بعد
هفته ۸
من7هفته و ۳روزم رفتم خداراشکر خوب بود
من ۷هفته و ۴ روز رفتم
وایسا ۷ هفتت تموم شه
من دیروز رفتم
ده هفته بری بهتره
من فردا ۶ هفته و ۶ روزمه میخام برم برام دعا کنید
۷ یا ۸هفته برین که قلبش تشکیل شده باشه
۸ هفته تا ۹ هفته بهترین موقعشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.