سلام تشکیل قلب چند هفته میشه رفت؟

۱۰ پاسخ

من دقیق ۷ هفته رفتم تشکیل شده بود

۸هفته ب بعد

هفته ۸

من7هفته و ۳روزم رفتم خداراشکر خوب بود

من ۷هفته و ۴ روز رفتم
وایسا ۷ هفتت تموم شه

من دیروز رفتم

ده هفته بری بهتره

من فردا ۶ هفته و ۶ روزمه میخام برم برام دعا کنید

۷ یا ۸هفته برین که قلبش تشکیل شده باشه

۸ هفته تا ۹ هفته بهترین موقعشه

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته چهاردهم بارداری
مامان تودلی 💙 مامان تودلی 💙 هفته هفدهم بارداری
مامان رنگین کمون💞 مامان رنگین کمون💞 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان سپهر💙👶 مامان سپهر💙👶 هفته بیستم بارداری
مامان مهوا🐣🩷 مامان مهوا🐣🩷 هفته سی‌وششم بارداری