باید از جاهای مختلف سوال کنید
من یکجا ۳۲۰۰ دادم
یکجا ۱.۷۰۰
برای سونو بارداری هم بین ۱.۲۰۰تا ۱.۵۰۰ بود که قلب بچه رو چک میکنن و دوبار مجبور به تکرار شدم
چون هماتوم داشتم زیاد چرخیدم توی این قضیه
ظاهراً شهر به شهر هم فرق داره
سلام عزیزم من امروز آزاد رفتم ۱۱۶۰ بود
البته سونو شکمی
۱۲۰۰ ازادشه کلا الان سونوگرافی با بیمه کار نمیکنن
من فروردین پیش فوق تخصص جنین شناسی انجام داده بودم با تجویز داروهای اولیه ۲۲۵۰ شده بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.