۱۲ پاسخ

مطب رفتم600

منم سونو گرافی رفتم پونصد و خورده
منظور مطب یا بیمارستان نرفتم

من مطب رفتم ۸۰۰

مطب رفتم۳۲۰

شما چند هفته رفتین

سلام 7هفته واسه روز نشون میده

من ۵۰۰ دادم

بیرون پول میکنن ، من داخل مطب با ویزیت پونصد میدم ، بیرون ازاد از ۹۰۰ پول سونو دادم تا ۱۸۰۰ هر کی واسه خودش یه چی میگیره

ن عزیزم برو بیمارستان فک کنم 20-30تومنه
آزاد 400

530 آزاد و سونو خصوصی رفتم

من ۵۷۰ دادم

۵۰۰وخرده ای

سوال های مرتبط

مامان مامان ریحانه مامان مامان ریحانه ۱ ماهگی
مامان مهراب مامان مهراب هفته یازدهم بارداری
مامان سورنا مامان سورنا هفته سی‌ام بارداری
مامان هانا مامان هانا ۴ ماهگی
مامان پارساوپرنسا مامان پارساوپرنسا هفته سی‌وهفتم بارداری