بچه ها هزینه سونو تشکیل قلب و اینا چنده با بیمه

۱۲ پاسخ

میدونم دیر نشده.آخه همه عجله دارن برای شنیدن صدای قلب بچه شون

نه من چهار راه طالقانی میرم

من ازاد رفتم ۵۸۰

بستگی داره خود دکتر چقد بگیره
من رفتم ازاد ازم ۳۲۰ گرفتن
ولی پیش یه دکتر دیگه فقط واسه دیدن ساک بارداری ۷۵۰ گرفت

من با بیمه ۶۸۰

من آزاد ۵۳۰دادم.

من ۵۶۰ دادم شکمی و واژینال ۸۶۰

آخه ۹هفته تونه!!
دکتر من گفته بود ۲۹برم
ولی صبر کردم ۸هفته بشم بعد برم

شما هنوز برای قلب جنین نرفتین؟؟

دو تا سونو با دو تا دکتر مختلف رفتم با بیمه تامین
یکی ۵۳۰
یکی ۵۵۰

دور و بر ۵۰۰هزار

دویست سیصده فک کنم

سوال های مرتبط

مامان امیر رضا مامان امیر رضا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان انگری برد مامان انگری برد هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 ۷ ماهگی
مامان فاطمه و تو دلی مامان فاطمه و تو دلی هفته نوزدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته هجدهم بارداری