سلام سونوی تشکیل قلب واجبه

۸ پاسخ

وای اره حتما برو😂🤌🏻

دیروزپزشکم گفت تشکیل قلب رو نرفتی اشکال نداره و۳ ماهگی رو برو

اره خیلی خیلی واجبه !
سونو ان تی و آنومالی هم خیلی خیلی واجبه نکنه نری فکر کنی سوسول بازیه 🙈

بله دو هفته دیگه برو

۴ تا سونوی واجب داریم قلب Nt انومالی و یه سونو اخرای بارداریه برای چک نهایی

اره...

اره عزیزم ۸ هفته باید بدین

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان مهدیار مامان مهدیار هفته سیزدهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته هفدهم بارداری
مامان baby🍼🩵👶🏻 مامان baby🍼🩵👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان بچه مامان بچه هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پسته مامان پسته هفته شانزدهم بارداری
مامان علیسان محمدسپهر مامان علیسان محمدسپهر هفته هفدهم بارداری