سونوی قلب به حساب پریودی چند هفته بودید رفتین

۹ پاسخ

۸هفته بهترین زمان

۶ هفته ۵ روز رفتم

من ۷هفته رفتم گفت قلبش تشکیل شده

به حساب پریود ۷ هفته و دو روز بود رفتم سونو گفت ۷ هفته و ۴ روزی

من 8هفته بودم به حساب پریود ولی تو سونو 7هفته و 6 روز فقط یه روز فرقش بود

من 7هفته و 6روزم بود
انگار اول8هفته

۸ هفته بهتره

۶ هفته و دو یا ۳ روز

۶ هفته و ۶ روز

سوال های مرتبط

مامان محمد حسین🩵 مامان محمد حسین🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩷 آنیــا 🩷 مامان 🩷 آنیــا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان امیررضا مامان امیررضا ۳ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان یحیی مامان یحیی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 👶❤️ مامان 👶❤️ هفته بیستم بارداری
مامان شکوفه آلبالو مامان شکوفه آلبالو هفته سیزدهم بارداری
مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 هفته بیست‌وششم بارداری