شش هفته دو روز رفتم تشکیل شده بود
8هفته مطمئن تره من خودم هفت هفته و یک روز بود
من ۷ هفته رفتم
من ب حساب پریودی ۸ هفته رفتم ولی گف ۶ هفته ای برو دو هفته دیگه بیا
رفتم دو هفته بعدش تشکیل شده بود
۸هفته
تو هفته ۸، ۷ هفته و ۵ روز رفتم
من فکر میکردم هفت هفته م ولی وقتی رفتم سونو بهم گفت هشت هفته و چهار روزمه
هشت هفته و چهار روز رفتم
طبق پریودیم ۸ هفته رفتم
۸ هفته خوبه
نرفتم....
دکترم اعتقاد داره لازم نیست
جتینی که قلبش تشکیل نشه مادر کلی علائم نشون میده
و این که سونوگرافی ثابت نشده بی ضرره
و این که بازاره و استرس الکی برا مادر تو این راه
اولین سونو انتی میفرسته مگر برا کسی که علائم خطر داشته باشه و سونو دیگه ای بفرسته قبلش
هفت هفته البته بعضی ها دیرتر بعضی ها زودتر بستگی داره لقاح کی گرفته باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.