خانما شما دقیقا چند هفته رفتین برای سونوی قلب؟

۱۱ پاسخ

شش هفته دو روز رفتم تشکیل شده بود

8هفته مطمئن تره من خودم هفت هفته و یک روز بود

من ۷ هفته رفتم

من ب حساب پریودی ۸ هفته رفتم ولی گف ۶ هفته ای برو دو هفته دیگه بیا
رفتم دو هفته بعدش تشکیل شده بود

۸هفته

تو هفته ۸، ۷ هفته و ۵ روز رفتم

من فکر میکردم هفت هفته م ولی وقتی رفتم سونو بهم گفت هشت هفته و چهار روزمه
هشت هفته و چهار روز رفتم

طبق پریودیم ۸ هفته رفتم

۸ هفته خوبه

نرفتم....
دکترم اعتقاد داره لازم نیست
جتینی که قلبش تشکیل نشه مادر کلی علائم نشون میده
و این که سونوگرافی ثابت نشده بی ضرره
و این که بازاره و استرس الکی برا مادر تو این راه
اولین سونو ان‌تی میفرسته مگر برا کسی که علائم خطر داشته باشه و سونو دیگه ای بفرسته قبلش

هفت هفته البته بعضی ها دیرتر بعضی ها زودتر بستگی داره لقاح کی گرفته باشه

سوال های مرتبط

مامان 👶❤️ مامان 👶❤️ هفته بیستم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان زهرا سادات مامان زهرا سادات هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان 🩷 آنیــا 🩷 مامان 🩷 آنیــا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان امیررضا مامان امیررضا ۳ ماهگی
مامان فندق کوچلو مامان فندق کوچلو هفته سی‌وششم بارداری
مامان شهرزاد🎀🩷 مامان شهرزاد🎀🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری