کی رفتین برای سنو قلب
و تشکیل شده بود ؟؟؟

۹ پاسخ

من 6 هفته و1 روز رفتم تشکیل نشده بود گفت آخر هفته 8 برم

۶ هفته و ۱ روز

۷ هفته و ۳ روز😅

دکترمن واس ۲۶ام سونو نوشته واس ساک واینابرم

من ک هنوز برا ازمایشم دو دلم ، میترسم برم عددش پایین باشه استرس بگیرم 🥺

شیش هفته و چهار روز

۸هفته

هفت هفته و دوروز

6هفته و سه روز

سوال های مرتبط

مامان آیهان کوچولو😍 مامان آیهان کوچولو😍 ۲ ماهگی
مامان دخملم💕 مامان دخملم💕 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه 🥺♥️ مامان جوجه 🥺♥️ هفته بیست‌وسوم بارداری