برای تشکیل قلب کی رفتین سونو؟ و اینکه بگید تشکیل شده بود یا نه؟

۱۷ پاسخ

شش هفته و چهار روز بود رفتم مشخص نشد
هشت هفته و سه روز رفتم تشکیل شده بود
زود نرو

زوده عزیزم
منم ۶ هفته و ۲ روز هستم دکتر گفت ۸ هفته برم

۸ هفته دو روز بهترین تایم

تا هفته نهم وقت هست مشکلی نداره اگه صدای قلب رو نشنیدی هنوز وقت هست نگران نباش

من هنوز نرفتم

من ۵هفته و ۴روز رفتم گفت قلب اش تشکیل شده اما زود رفتم صداشو نزاشت گوش کنم

من نرفتم هنوز خیلی زوده

بهتره ۷هفته ات کامل بشه

گلم من ۱۰ هفته میرم ک کامل شده باشه استرس نگیرم

من میخوام ۹ هفته ب بعد برم

ممنون عزیزم

10هفته خودم دیر آمدم

هفت هفته دوسه روز بشی میتونی بری

من الان آمدم واسه تشکیل قلب

من یه هفته دیگه میرم
الان ۶ هفته امه

۷ هفته سه چهار روزم بود تشکیل شده بود

۸ هفته رفتم

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سیزدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه 🥺♥️ مامان جوجه 🥺♥️ هفته بیست‌وچهارم بارداری