سلام مامانا شماها کی رفتین برای سونو تشکیل قلب؟

۸ پاسخ

سلام من هفته پیش رفتم ۶ هفته و دو روز بود قلبش تشکیل شده بود

شش هفته و سه روز تشکیل شده بود

من ۶هفته و یک روز رفتم صدای قلبشم شنیدم

٧هفته و ٤روز

۷ هفته و ۴ روز

سلام عزیزم ۶هفته ب بالا قلب تشکیل میشه

عزیز من هفته پیش رفتم تو ۶هفته و۳روز بودم

هشت هفته 5روز

سوال های مرتبط

مامان آنیا💖 مامان آنیا💖 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سیزدهم بارداری