مامانا برای آزمایش Nt باید ناشتا باشیم یا نه؟؟؟

۱۱ پاسخ

ن گلم

نه‌ نیاز‌ نیست

نه عزیزم

نه بابا

ممنونم پس صبونه میخورم بعد میرم

نه عزیزم نیاز نسیت

خیر.

دکتر من قند خون رو هم نوشته بود و باید ناشتا می بودم

نه عزیزم نیازی نیس

نه نمیخواد

نه نیاز نیس

سوال های مرتبط

مامان حسین،عباس مامان حسین،عباس روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان کوچولو.. مامان کوچولو.. هفته بیست‌ودوم بارداری