خانوما آزمایش تیروئید باید ناشتا باشیم یا نه فرقی نمیکنه ؟؟

۹ پاسخ

باید ناشتا باشی

ناشتا باش

باید ناشتا باشی اگ قرص تیروییدم مصرف میکنی قبل ازمایش قرص و نخور

۱۰ ساعت ناشتا

نه من تا الان ناشتا نبودم مهم نیست

بمن گفتن ناشتا

باید ناشتا باشی چون من ازمایششو میدم دکترم میگه ناشتا ازمایش بده

ناشتا باشی بهتره ایجور بمن گفتن

نه مهم نیست

سوال های مرتبط

مامان قلب و روحم و👶 مامان قلب و روحم و👶 هفته هفدهم بارداری
مامان قندعسلا👶🏻💙 مامان قندعسلا👶🏻💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان تپلی مامان تپلی هفته سی‌وپنجم بارداری