سلام خانوما برای آزمایش تیرویید حتما باید ناشتا باشیم؟

۷ پاسخ

آره ناشتا باش

بله عزیزم

ولی دکتر به من گفت نیازی نیست ناشتا باشی زنگ بزن آزمایشگاه بپرس

بله عزیزم حتما هم ۸ساعت خوابیده باشی
شب قبلش سوتین تنگ نپوشیده باشی
صبحش هم پیاده روی نکرده باشی
دکتر به من همین گفت
یک ساعت از خوابتم گذشته باشه

بله ولی زمان زیادی از بیدارشدنت نگذشته باشه

اره عزیزم

بله عزیزم

سوال های مرتبط

مامان شاهان🥰🧿 مامان شاهان🥰🧿 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته دهم بارداری
مامان کوچولو.. مامان کوچولو.. هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان قندعسلا👶🏻💙 مامان قندعسلا👶🏻💙 هفته سی‌وپنجم بارداری