خانما برای آزمایش تیروئید باید ناشتا باشیم ؟

۶ پاسخ

اره باید ناشتا باشی اونایی ک نوشتن نیازی نیس نمیدونن احتمالا من دکترم گفت باید ناشتا باشی

آره باید ناشتا باشی نمی‌دونم چرا چند نفر گفتن نه نیازی نیست 😯

نه نیاز نیست فقط برای قند و چربی باید ناشتا بود

اره گلم باید ناشنا باشی

من که رفتم گفتن فرقی نمیکنه

نه نیاز نیست

سوال های مرتبط

مامان قندعسلا👶🏻💙 مامان قندعسلا👶🏻💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان شهریارم😍 مامان شهریارم😍 ۵ ماهگی
مامان 🌼🌻🌻🌼 مامان 🌼🌻🌻🌼 هفته سی‌ام بارداری
مامان roham مامان roham هفته بیستم بارداری