۷ پاسخ

نه قبل سونو یه ابمیوه شیرین بخور
من رانی هلو خوردم بچه تکون خورد
بعدم بابرگه سونو برو ازمایش ناشتایی نمیخاد

خیر
بلافاصله بعد از سونو باید بری ازمایش رو انجام بدی نباید بیشتر از ۲۴ ساعت فاصله بندازی بینش

ن عزیزم

نه فقط قبلش یه آبمیوه شیرین بخور

اگه باشی بهتره اما اجباری توش نیست

ب من گفتن یه چیز سبک بخور نیاز نیس ناشتا باشم

نه گلم کی میری

سوال های مرتبط

مامان شهریارم😍 مامان شهریارم😍 ۵ ماهگی
مامان 🌼🌻🌻🌼 مامان 🌼🌻🌻🌼 هفته سی‌ام بارداری
مامان کیان و تودلی مامان کیان و تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان تـودلـی مامان تـودلـی ۷ ماهگی
مامان دایار مامان دایار هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ودوم بارداری