آزمایش انتی باید ناشتا باشیم یانه

۶ پاسخ

فینکس نصب کن کدموبزن 45هزارتومن به هردوتامون هدیه بدهدوهمون لحظه برداشت کن یاسارژبرای خودت بگیر

نه عزیزم
یه خوراکی شیرین بخور برو سونو با جواب سونو برو ازمایش

فداتشم

نه نیازی نیست فقط بعد از سونو همون موقع برو ازمایش رو بده

نه عزیزم هم سونو هم ازمایش

ن ناشتایی ندارع

سوال های مرتبط

مامان کیان و تودلی مامان کیان و تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان دایار مامان دایار هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان شهریارم😍 مامان شهریارم😍 ۵ ماهگی
مامان 🌼🌻🌻🌼 مامان 🌼🌻🌻🌼 هفته سی‌ام بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان قلب و روحم و👶 مامان قلب و روحم و👶 هفته شانزدهم بارداری