۶ پاسخ

نه عزیزم

ما شهرستانم صبحا آزمایش هست فقط بعد از ظهر ها سونو امروزم ۱۲ هفته و ۶ روزم چیکار کنم

و اینگه میشه آزمایش قبل طهر باشه سونو بعد از ظهر

ن من صبونمو خوردم اب انبه و کیکم چنددقیقه قبل ورود خوردم بارداری قبلیم رفتم خیلیم تکون میخورد رانی هم خوبه بخور

نه نیازی نیس ناشتا باشی اول برو سونو بعد با جواب سونو برو ازمایشگاه

نه یه چیز شیرین بخور من بستنی می‌خوردم

سوال های مرتبط

مامان آلوچه ها مامان آلوچه ها هفته یازدهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دنیز🩷✨ مامان دنیز🩷✨ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دایار مامان دایار هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان یارا و دیار مامان یارا و دیار هفته بیست‌ویکم بارداری