خانوما واس ازمایش غربالگری باید ناشتا باشیم؟

۶ پاسخ

بستگی داره غربالگری اول رفتم باید ناشتا می‌بودم و ادرار شبانه نگه میداشتم
غربالگری دومی رو نه

نه فرقی نداره

نه فکرنکنم

نه نیازی ب ناشتا نداره هرساعتی باشه میگیرن ازت

کی باید بری؟
نه نیاز نیس به ناشتا

ن هرساعتی باشه فرق نداره

سوال های مرتبط

مامان هانیس مامان هانیس هفته شانزدهم بارداری
مامان ایلدا🌱🫀🤍 مامان ایلدا🌱🫀🤍 ۱ ماهگی
مامان کیان  👶🏻🩵 مامان کیان 👶🏻🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پسری🐣💙 مامان پسری🐣💙 هفته نوزدهم بارداری
مامان نمیدانم هنوز مامان نمیدانم هنوز هفته هفدهم بارداری
مامان آلوچه ها مامان آلوچه ها هفته یازدهم بارداری