۵ پاسخ

اول خود دکتر گفت غربالگری مینویسم‌وانتی روز بعدش رفتم ازمایش دادم الان که نگا میکنم میبینم فقط ازمایش ادرار و قند تنهاست اصلا غربالگری نیس

سونو تموم شد بعدش برو ازمایش انجام بده نباید فاصله بیوفته بین دوتاش ۲۴ هست میتونی انجام بدی

هزینه اش چقده

نه جانم

نه نیازنیست

سوال های مرتبط

مامان مسافر کوچولو مامان مسافر کوچولو ۸ ماهگی
مامان هانیس مامان هانیس هفته شانزدهم بارداری
مامان رایان و رادین مامان رایان و رادین ۸ ماهگی
مامان ایلدا🌱🫀🤍 مامان ایلدا🌱🫀🤍 ۱ ماهگی
مامان دنیز🩷✨ مامان دنیز🩷✨ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان کیان  👶🏻🩵 مامان کیان 👶🏻🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نیکی مامان نیکی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان پسری🐣💙 مامان پسری🐣💙 هفته نوزدهم بارداری