واسه غربالگری دوم باید ناشتا باشیم؟

۶ پاسخ

اگر ازمایش قند داری باید ناشتا باشی عزیزم وگرنه غربالگری و ازمایشش نیاز به ناشتا نداره

نه من امروز رفتم.اگه آزمایش چکاب دیگه ای ننوشته دکتربرات نه

ازمایش غربالگری‌دوم روهمه بایدبدن؟

برای ازمایشش؟

نه عزیزم ربطی به ناشتا بودن نداره

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان کیان  👶🏻🩵 مامان کیان 👶🏻🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نیکی مامان نیکی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان رادین مامان رادین هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان حسین وعلی اکبر مامان حسین وعلی اکبر هفته سی‌وهشتم بارداری