خانوما برای غربالگری اول که بعدش باید آزمایش بدیم آیا باید ناشتا باشیم؟؟

۶ پاسخ

آخه من خالم رفته بود طفلک صبحونه خورده بوده گفتن بهش باید ناشتا باشی برا همین من شک کردم که چه کنم

نه نیازی نیست سونو و آزمایش رو باید تو یه روز انجام بدی حتما

نه نیازی به ناشتایی نیست
با جواب ان تی باید آزمایش غربالگری اول رو بدی

ن نیازی نیست

نه نیازی به ناشتا نداره

نه عزیزم ناشتایی نمیخواد

سوال های مرتبط

مامان آلوچه ها مامان آلوچه ها هفته یازدهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان حسین وعلی اکبر مامان حسین وعلی اکبر هفته سی‌وهشتم بارداری