۷ پاسخ

من ناشتا انجام دادم یچیزی همراهت باشه برو بپرس اگ ایرادی نداشت بخور

نه من ساعت ۵ عصر دادم ازمایش

ن نیازی ب ناشتایی نداره

نه ناشتایی نمیخاد

نه نیازی نیس

نه نمی‌خواد

فکرنکنم.

سوال های مرتبط

مامان تـودلـی مامان تـودلـی ۷ ماهگی
مامان کیان و تودلی مامان کیان و تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان دایار مامان دایار هفته بیست‌ودوم بارداری