خانما ازمایش انتی باید ناشتا باشیم

۱۲ پاسخ

منم فردا صبح باید انشالا سالم باشن همه چیزشون خوب باشه

نه، یه چیز شیرین ببر باخودت نوبتت شد بخور تا بچه حرکت کنه

اول ازمایش رو برم بعد سونو یا اول سونو بعد ازمایش

نه.

خیر نیاز نیست

اها ممنون از همگی فردا صبح هم ازمایش دارم هم سونو

نه عزیزم

نه اصلا من عصری بعدسونورفتم آزمایش هم دادم

سونو دادی؟

نه ربطی ب ناشتایی نداره

نه عزیزم

نه نمیخواد

سوال های مرتبط

مامان شهریارم😍 مامان شهریارم😍 ۵ ماهگی
مامان 🌼🌻🌻🌼 مامان 🌼🌻🌻🌼 هفته سی‌ام بارداری
مامان تـودلـی مامان تـودلـی ۶ ماهگی
مامان دایار مامان دایار هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان قلب و روحم و👶 مامان قلب و روحم و👶 هفته شانزدهم بارداری