خانما برا آزمایش تیروئید باید ناشتا باشیم؟

۱۰ پاسخ

اره عزیزم

منم امروز رفتم آزمایش تیروئید دادم منتها قبلش قرص خورده بودم

ناشتا ک باید باشی ، اما قرص هم بخوری و بری آزمایش بدی مشکلی نداره

بله بله بله

پس چرا من دکترم گفت اشکال نداره کلا بعدازظهر آزمایش دادم 😐

ارههه

بله.

اره قرص هم نخور

بلی ناشتا باش

اره قرصم نخوری قبلش

سوال های مرتبط

مامان تربچه🎀 مامان تربچه🎀 ۸ ماهگی
مامان زهرا مامان زهرا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان کوچولو.. مامان کوچولو.. هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان لوبیا سبز🩷🌱 مامان لوبیا سبز🩷🌱 هفته هجدهم بارداری
مامان پناه کوچولو🩰🎀 مامان پناه کوچولو🩰🎀 هفته سی‌وهشتم بارداری